Doprava a platba
Doprava a platba na eshopu Lumoslighting.cz
- Při nákupu nad 5 000 Kč doprava zdarma v rámci ČR.
- Zboží zasíláme v rámci České republiky. V případě zájmu o zaslání zboží do zahraničí nás kontaktujte. info@lumoslighting.cz
- Zasíláme prostřednictvím Kurýrních přepravců PPL, GLS, Česká pošta, s. p.
DOPRAVA |
PLATBA |
CENA |
Kurýr PPL, apod. |
Online kartou, převodem, dobírkou. |
Zdarma |
Osobní odběr |
hotově/kartou |
Zdarma |
Balík do ruky |
Online kartou, převodem, dobírkou. |
130,- Kč |
Balík Na poštu |
Online kartou, převodem, dobírkou. |
130,- Kč |
Balík do Balíkovny |
Online kartou, převodem, dobírkou. |
80,- Kč |
1. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
1.1. Způsob doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
1.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn požadovat poplatek za uskladnění ve výši Kč (slovy: korun českých) nebo je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.
1.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
1.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání
porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.
1.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
Problémy s doručováním
Kdy bude zásilka doručena?
Jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, budeme vás informovat SMS zprávou a e-mailem.
Nedoručení zásilky z důvodu jeho viditelného poškození
Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vždy zákazníky informujeme.
Nedoručení zásilky z důvodu ztráty u přepravce
Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.
Byla-li původní objednávka placena:
- Převodem předem – prosíme o zaslání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit.
- Slevovými poukázkami nebo dárkovými certifikáty – prosíme o jejich kódy, abychom je pro vás mohli znovu aktivovat.
Přijaté zboží je poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce a naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
- PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500.
- Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (položka „Reklamace“) a my vám následně poradíme, jak dále postupovat.